Forum Kurs dru┐ynowych
Alma Mater 07'
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dzieki czemu nogo sa gladkie do 6 tygodni.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kurs dru┐ynowych Strona G│ˇwna -> Opinie o kursie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:07, 09 Kwi 2014    Temat postu: Dzieki czemu nogo sa gladkie do 6 tygodni.

o tamtej ciezko mi mowic, bo dlugo musialam zaleczac rany
[link widoczny dla zalogowanych]
za kilka dni zaczne sie ograniczac bo od ponad tygodnia moj zoladek chyba nie wytrzyma takiego nazerania sie codzien wstaje z bolocym brzuchem :/
Masz dwa wyj┼Ťcia:
co ty na to..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 2 bluzy ich firmy, prane by┼éy ju┼╝ wieeele razy, a nadal wygl─ůdaj─ů bardzo dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mieli┼Ťcie jakie┼Ť obiawy czy co┼Ť?? [link widoczny dla zalogowanych] a ja powiem tak,
NAJLEPSZY FRYZJER JEST NA KRZYWEJ W KATOWICACH Witam. ech ania ania............... - ciałko zrobi się ładniejsze, warto spróbować, piję od 1 czerwca, 1 faza smaczne, [link widoczny dla zalogowanych]
aga - doczyta┼éam ,to raczej u mnie mo┼╝na zaobserwowa─ç dziki p─Öd z ob┼é─Ödem w oczach jak za nimi biegam ;p Pozdrawiam Adwa jak bylo dalej? 2h Ale fajnie si─Ö na nim je┼║dzi, tylko moja kondycja jest do niczego, wi─Öc musze po troszku si─Ö do tego sprz─Ötu przyzwyczaja─ç. Dawno nikt tu nie zagl─ůda┼é. Powiem Ci tak: Kamila Durczoka Fajny i przystojny facet.Wcale nie wygl─ůda na te 41 lat ale o wiele m┼éodziej Ale faktycznie tyle ma.Tutaj znalaz┼éam troszk─Ö informacji o nim:http://www.filmweb.pl/Person?id=293883
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
A mog─Ö spyta─ç ile masz lat?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam dwa razy u berendowicza w katowicach na 3 maja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi mi glownie o sprzatanie lub opieke nad dziecmi.

i mieszac... [link widoczny dla zalogowanych] Idi-napisz cos wiecej o tym serum schwrzkopfa!
Dzis powinno ustapic u Ciebie uczucie glodu jesli to 4 dzien,u wielu osob ustepuje 3 dnia ,ale nie u wszystkich. Czy kto┼Ť startuje od jutra ??? Niestety od pewnego czasu pojawia si─Ö cz─Ö┼Ťciej, r├│wnie┼╝ poza okresem. Na pocz─ůtku kontrole s─ů bardzo cz─Öste ale np w Twoim przypadku to mo┼╝e by─ç tym cz─Ö┼Ťciej je┼Ťli masz dodatkowe problemy z nog─ů. jak z uchem by┼éa u piercerki to te┼╝ mi kaza┼éa uch tzn chrz─ůstk─Ö smarowa─ç tribiotickiem A kolczyk jak narazie mam ┼éadnie ... [link widoczny dla zalogowanych]
Hej Mi┼Ťki ja tez stosuje te herbatki i jak dziewczyny wy┼╝ej wspomina┼éy cz┼éowiek czuje si─Ö l┼╝ejszy a no i znalaz┼éam spos├│b na nie zjadanie s┼éodyczy po ca┼éym domu i w pracy porozstawia┼éam sobie cukierki i batoniki kt├│rymi si─Ö zapycha┼éam hehehe i czym cz─Ö┼Ťciej na nie patrze tym bardziej mi odchodzi smak na nie ci─Ö┼╝ko ale si─Ö sprawdza...gard┼éo mnie nie boli po tych herbatkach a czy schud┼éam nie wiem nie wchodzi┼éam narazie na wag─Ö a┼╝ strach sie ba─ç ech zobaczymy co b─Ödzie pozdrawiam Was cieplutko a i nie przesadzajcie z tym odchudzaniem faktycznie wieszaki nie za fajnie wygl─ůdaj─ů bu┼║ki :X :X :X po zabiegu nie posz┼éa┼Ť na solarium, czy te┼╝ saun─Ö. Ja naszczescie z g┼éosem problemu nie mialam, no moze przez jakies pieerwsze 4 dni po operacji mialam straszna chrypk─Ö i m├│wic za bardzo nie mog┼éam, ale z czasem przesz┼éo. przezwaznie jest tak jak zgrabna to male piersi a ja wieksze to juz wieksze zaokraglenia! potem idziesz tam gdzie sama wyrabialas paszport, i wypeniasz formularz. ja mialam ogromny problem z pazurem bo po zerwaniu to byl wypadek zaczal wrasatac mi przy zasadzie chirurg zalecil mi sciagniecie paznokcia DZIECZYNY BLAGAM NIGDY SIE NA TO NIE GODZCIE ZROBI WAM SIE TAKI PAZUR JAK MI ZACZNIE WRASTAC PRZY NASADZIE zdejmowanie paznokcie nic nie pomaga wrecz przeciwnie udalam sie do dermatologa ten fragmentami wycinal mi paznokcia chodzilam co tydzien robilam tamponade dostalam masc od lekarza najlepszy plyn na swiecie do gojenia PIGMENTUM CASTELLINI paznokiec byl co tydzien podcinany ale po kazdej wizycie mimo ze krwalil odczuwalam ulge tak sie dzialo do czasu az troszke podrosl i kosmetyczka zalozyla mi rurki wyprowadzajace a potem klamre problem znikn─ů┼é... Nie jedz owoc├│w!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ich u┼╝ywa─ç jednocze┼Ťnie.
A je┼Ťli chodzi o in vitro, to czy dowiadywa┼éa┼Ť si─Ö o koszty oraz prawopodobie┼ästwo powodzenia za pierwszym podej┼Ťciem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale ju┼╝ od tygonia przesta┼é─ům,je pic i duu┼╝o ┼éatwiej jest mi si─Ö wypr├│┼╝ni─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Czuje sie swietnie po lewatywie i nie robie zadnych planow, kiedy i jak dlugo bede to robic.
A ci─ůgle ─çwicz─Ö i jem zdrowo, my┼Ťl─Ö nad zaatakowaniem go jako┼Ť jeszcze od wewn─ůtrz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
Alkoholik pozostanie alkoholikiem całe życie -nawet po leczeniu, może zostać najwyżej trzeźwym alkoholikiem a zostanie nim tylko wtedy kiedy naprawdę zrozumie że nie może i nie chce wypić już do końca życia ani jednego piwa, ani jednego kieliszka.
Julii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z uwagi na puls...

Czy mo┼╝na go dosta─ç bez recepty? [link widoczny dla zalogowanych] czy kto┼Ť wie gdzie pracuje teraz taki m┼éody fryzjer- pan Pawe┼é ze Strefy Fryzur z Galerii Krakowskiej.
Pozdrowienia dla Wszystkich. dziekuj─Ö wam za s┼éowa otuchy mysle ┼╝e teraz jestem bli┼╝ej niz dalej operacji jak b─Ödzie po wszystkim to napisze jak by┼éo , mam nadziej─Ö ┼╝e nie zabraknie mi odwagi pozdrawiam zupa z por├│w z serem ┼╝├│┼étym, sa┼éatka z warzyw mieszanych z krewetkami. Ja jestem z Legnicy , mam 27 lat, po nie udanym zwiazku. Dzi─Öki Yaror pomog┼ée┼Ť troch─Ö w prawdzie nie jest to dok┼éadnie to ale ju┼╝ jest jaki┼Ť trop tamto ┼Ťpiewa┼é kto┼Ť inny i by┼éo s┼éycha─ç dok┼éadnie MICHAI┼ü a tu nie wiadomo co dok┼éadnie ┼Ťpiewa i by┼éo w wolniejszej nucie. [link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze r─ůczka, a wczoraj dozna┼éam takiego orgazmu. ze w Europie Zachodniej ludzie rowniez splacaja hipoteke na dom przez 25-35 lat, wiec totalnie nie rozumie 'naszego' myslenia, ze w Polsce wszystko jest be. ! Jak usiad┼éam przed lustrem to w┼éosy mia┼éam w kolorze.. Ko┼éo zamachowe w tym modelu ma 14kg - to dobrze czy ┼║le? jeszcze mam opuchlizne ale i tak wiidze golym okiem ze sporo cm ubyly no i te miesnie - po jedzeniu dobrze jest przep┼éuka─ç jam─Ö ustn─ů letnim naparem z sza┼éwi, ale nie standardowo tylko przelewaj─ůc z boku na bok przechylaj─ůc g┼éow─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale mysle,ze jestem usprawiedliwona,bo biegam prawie codziennie/bez przewry 50 min juz ponad 2 miesiac/,i robie brzuszki z 8abs,jakos lepiej mi podchodza.w zwiazku z tym mój brzusio tez jest płasciutki,lekko umiesniony,zeszczuplały i lekko umiesniły mi sie nogi.drugi raz przekonałam sie,ze najszybciej i najłatwiej zgubic zbedne kilogramy własnie przez joggin,dziala na całe cialo/brzuch,nogi,posladki/.polecam!ach,a jaka kondycje mozna sobie wyrobic!
Usg zrobili mi dopiero teraz jak narzeczony poprosil lekarza...
Ale na to te┼╝ jest spos├│b z kt├│rego ostatnio skorzysta┼éam- wybielanie od ┼Ťrodka (zazwyczaj 3 razy).
[link widoczny dla zalogowanych]

...Gdyby mozna bylo cofnac czas...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem fank─ů trampk├│w i wiem ze w Conversach mozna chodzic latami (coz cena zobowi─ůzuje, klasyczne bia┼ée kosztuj─ů teraz 170 z┼é)... GRATULACJE!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i ta cebula.czy moze byc zwykła taka z zapasow zimowych bez szczypiorku??
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mog─Ö dopasowa─ç wg ┼╝adnej tabeli. [link widoczny dla zalogowanych] W Weronie bylam jako au pair, a do Bolonii sie wybieram na studia.
np. a piosenka kiedy byłem , kiedy byłem małym chłopcem kojaży mi się z nim i tak już zostanie. It was the first time I had flown in four years and I must have been about 4st heavier. ludzie co o tym wszystkim sadzic ?pozdrawiam z gdyni Z lekiem trzeba trafić, bo bardzo indywidualna sprawa. [link widoczny dla zalogowanych]
Po zalozeniu klamry od juz prawie4 mc-y juz nic sie nie dzieje. ja tego salonu na ligocie nie wspominam za dobrze to co zrobila mi pani Mariola to byla massakra!omijam ten salon szerokim łukiem! wkurzylam sie i polozylam sobie farbe z rozjasniaczem z garniera i wlosy byly o jakies 3 tony jasnbiejsze a wlosy w ogole sie nie znisczyly, wiec jak widac, w polsce tez jest wszystko mozliwe Mimo to nie czuję się usatysfakcjonowana, ponieważ po każdym takim maratonie jestem strasznie otarta i nie mam ochoty na seks przez następny tydzień. Wita,, mam 15 lat.Byłam u ginekologa i przepisał mi ten lek na upławy.Używam go już 2 noc. Do recklesss a moze tak jest po sexie???czasem???????
[link widoczny dla zalogowanych]
Na Ciebie zawsze mo┼╝na liczy─ç, gratuluj─Ö i milutko Ci─Ö pozdrawiam - Marek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kurs dru┐ynowych Strona G│ˇwna -> Opinie o kursie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin