Forum Kurs druynowych
Alma Mater 07'
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jaki ma kształt ten gynalgin?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kurs druynowych Strona Gwna -> Opinie o kursie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/4
Skd: Finland

PostWysany: ro 0:41, 26 Mar 2014    Temat postu: Jaki ma kształt ten gynalgin?

dzięki za maila [link widoczny dla zalogowanych] Taką jak twoja znaleźć może każdy nawet ten który w życiu nie słyszał słowa po angielsku.
I powiem wam, że jeszcze mi sie goi...
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie jeszcze słonecznie, ale zapewne będzie padało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Środki przeczyszczające odwadniają organizm, zabierając z jelit wilgoć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Właśnie, żey to była informacja z jakijeś normalnej gazety, przeprowadzenie wywiadu przez Vivę czy fakt, ale nie przez brukowce.

ma nos i głowę do góry!???I dobrze,ze unosi tak głowę,przynajmniej nie będzie miała garba i drugiego podbródka Każda kobieta powinna nosic wysoka głowę i wyprostowane plecy,bo to jest po prostu ZDROWE!!!!!!!!!!Spuszczanie głowy w dół,skulanie ramion,garbienie sie,nosek na dółi przepraszanie sie,ze zyje naprawdę nie jest dobre dla nikogo!!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Gdy zaprzestałam terapii hormonalnej toprzestałam spać.

Stosować dwa razy w miesiącu. Widocznie ta dieta po prostu nie jest dla wszystkich. I gdzie jest ta lista i jak wygląda? Czuję się tutaj samotnie. Witam. [link widoczny dla zalogowanych]
malla wrc ...witamy,witamy .A powiedz mi jak Twój organizm reaguje na taka dawkę?Ile czasu starasz się o dziecko? A swoją drogą to ile wazysz i ile chcesz zrzucić ? powieksza ale nie dużo. Scrool 1 z całego serca współczuję! Jeśli to jest POlak mieszkający w Anglii to polska wódka, papierosy, piwo, kiszona kapusta, kefir, maślanka, kiełbasa. Hej,ja zaczynam od teraz.Ciekawe jak długo wytrzymam. [link widoczny dla zalogowanych] eniedywanow/
pewno nowy dług
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawdę warto - mimo że kosztuje to trochę, to ile później zaoszczędzi się czasu na tradycyjnych codziennych depilacjach.
To mały zakład, ale bardzo dobrze zaprojektowany, czysty, z klasą, no i najważniejsze - rewelacyjna obsługa.
[link widoczny dla zalogowanych]
KIng love and pride najlepsza jak dla mnie nuta!!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/4
Skd: Finland

PostWysany: Pi 22:06, 04 Kwi 2014    Temat postu: :/ Niepotrzebnie została zasiana panika.

3 tygodnie, extra!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wiem to po sobie bo miałam podobny problem..i przestałam jesc słodycze i tłuste potrawy,biegi na bieżni, wiosła,rower na siłowni i po kilku miesiacach super szczupłe ciało i tarkę na brzuchu ale bez przesady
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem można pasemka porozdzielac palcami, prysnąc lakierem do włosów i jeszcze chwilę posuszyc. [link widoczny dla zalogowanych] Pudzianowski, Saleta, no a moze i darek michalczewski
Przeraziły mnie wyniki toxo- igg 638,70 (0/3) i igm 3,13 (0/1). IGG 560 Stellamix - bardzo boję się mmr. Ponczoszanka, napisz proszę jak dokładnie przeprowadzasz głodówkę. U mnie jedna część jest trochę inna od drugiej i nie wiem czy to zareklamować... [link widoczny dla zalogowanych]
Widziałam ją bez butów i na pewno była niższa ode mnie. Większość kobiet z nimi żyje, niektóre nawet nie wiedząć, ze je mają. no własnie on ma dobra prace tutaj... Wiecie co? Możesz tylko sobie pomóc. Szybo sie zaadaptujesz, poznasz nowych ludzi, w nowej pracy będziesz się czuła doceniana...Odczujesz ulgę i samozadowolenie, że robisz to co wielu ludziom sie nie udaje przez całe życie- znalezienie własnego miejsca i celu w życiu...A co będzie potem? u Szymka sami zakręceńcy i lekko \rozczochrani\ tak jak i sam prowadzący
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Exactly
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgięcie w kolanie miałam chyba lepsze z aparatem ale myślę, że to rozćwiczę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ZAOKRĄGLONE są seksowne to również współczuję światopoglądu (co światopogląd ma do gustu? [link widoczny dla zalogowanych] Troche logiki...
Pozdrawiam Widze po wypowiedziach i wrazeniach,ze dr Żarek jest kimś fachowym i kompetentnym.Co mozecie powiedzieć wiecej na jego temat?? To chyba już perwersja, nie? Jakos nie moge usiedziec w domu, moze tez dlatego, ze nie mam tu zadnych znajomych, a jestem przyzwyczajona do tego, ze wokol mnie bylo zawsze duzo ludzi. Okazało się że na kozetce podczas badania odeszły jej wody. [link widoczny dla zalogowanych]
(pozdro Regine grudniu po dłuższym czasie był w domu podczas moich płodnych dni od ile? Trzeci dzień: Na 100 g. Piaskowanie usuwa złogi nazębne i przebarwienia. rak jest chorobą, poważną, nie krzyczę mam najgorzej, a o trądziku piszę w kontekscie wychodzenia z domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z przypisywaniem swoich cech
[link widoczny dla zalogowanych]
wczoraj znajomi zabrali mnie na piwko nie mogłam odmówić wypiłam 3 i zyje nawet nie mam takiego kaca jak zazwyczaj dzisiaj se odpuszcze L bo wiecie taka rozdygotana jestem ręce mi sie trzesą dzisiaj witaminki i owoce no i jakieś ziółka oczyszczające żeby sie organizm oczyścił i uspokoił.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

marze, zeby pozbyc sie i tego okropienstwa, i tego, ale, prawde mowiac, to czuje, ze jest to walka z wiatrakami [link widoczny dla zalogowanych] Myślę, że dzieci dostają indywidualne pieniądze tak jak każdy aktor, z tym, że kasa jest przekazywana rodzicom.
Więc zrób aeroby, ćwiczenia interwałowe i wtedy pozbędziesz się tego tłuszczyku. Te ogromne jak na polskie warunki pająki to Kątniki Jak czesto : ja też miałam przygode z sikaniem,przy pierwszym skurczu partym tez popusciłam i połozna do mnie zamiast :przyj mówiła sikaj,sikaj dzięki Bogu z usmiechem na twarzy,bo inaczej zestresowałabym sie na maksa dzisiaj robilam usg i lek. [link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy jak będzie. czy ktos zauwazyl jakas roznice przed i po zazywaniu? killa..ta masc Tribiotik nie jest na recepte i kosztuje jedna saszetka 1.50 i starcza na z 7 posmarowan...mi sie goi bardzo dobrze i sie z tego ciesze bo dziurka jest lekko zaczerwieniona i po tej masci a i ta mascia smaruj oczywiscie tylko rane;p b poco smarowac kolczyk??;p on przez masc zmatowieje... pytasz o basen... Wszystkie te informacje dotyczyły M a nie L. *Czego Pani oczekuje od naszej firmy? Jeszcze miałbym takie pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dobranoc
[link widoczny dla zalogowanych]
Swoją drogą ja gdybym rozwiodła się z takim kretynem jak Cejrowski, na miejscu Pawlikowskiej też już nigdy bym się z nikim nie rozwiodła. Pozdrawiam wszystkich cierpiacych i piszcie co tylko wiecie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myję raz do dwóch razy w tygodniu i używam szamponu garnier fructis do wlosy zniszczone i przesuszone, mimo ze nie mam tragicznych wloskow jezeli chodzi o suchosc bo juz je wyleczylam ale z tego szamponu jestem bardzo zadowolona i uzywam jeszcze maski fructis fale i loki kosztuje ok 13 zł tez dobra;d [link widoczny dla zalogowanych] Nic strasznego a problem z wrastającymi paznokciami zostanie rozwiązany
Lepiej żebyś miała do niego blisko. miłości się nie szuka jest albo jej nie ma Zlekceważenie takich dolegliwości może się bardzo źle skończyć - jeśli to zespół cieśni - brak rehabilitacji i/lub operacji może doprowadzić do zamartwienia nerwu nadgarstka, a w efekcie duże problemy z ręką. Mija stres, zaczynamy się odprężać i powoli powraca apetyt. Godzina wystarczy. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, ja wczoraj zaaplikowałam sobie pierwszą tabletkę gynalginu. Są 2 rodzaje luteiny..jedna dopochwowa za ok 20 zł druga pod język za ok 3 zł-cena nie jest tu wyznacznikiem jakości-po prostu ta dopochwowa inaczej się rozpuszcza więc ma inny skład...a na co masz brac tę luteinę?bo ja brałam pod językowo na wywołanie miesiązki od 16 do 25 dnia cyklu-bo mam cykle nieregularne...skutki uboczne-ja nie zauważyłam-no może lekkie mdłości...Luteina jest to progesteron -czyli hormon który u kobiet występuje naturalnie.. Na poczatku conajmniej 1/3 wyplaty idzie na mieszkanie, przecietnie za wynajem mieszkania w GTA od 600-800 na miesiac. A ja za tydzień jade do Frankfurtu nad Menem a dokładnie do jakiejś wioski obok. u mnie chyba 11dzien i zmiescilam sie w ok15minutach ile Wam zajmuje?jutro zrobie ze stoperem bo dzis to jakos szybko poszlo za szybko chyba pewnie 3sek nie bylo w kazdym przypadku ale wydaje mi sie ze miesnie mocniejsze ale w cm nic nie ubylo ale to dopiero poczatek wiec luz a ile macie w pasie tak pod pepkiem? Witam was, Dziewczyny. szarpnelam sie i zakupilam sobie orbiego - co prawda dalam 800 zł , ale cwiczac wczesniej na sprzecie Kettlera nie wyobrazalam sobie sprzetu za 300 zł ( nie obrazam tu absolutnie nikogo - po prostu przyzwyczailam sie do pewnej wygody cwiczen i wiekszych mozliwosci sprzetu i jakos tak wolalam sie szarpnac niz byc niezadowolona z wydatku).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/4
Skd: Finland

PostWysany: Nie 22:49, 06 Kwi 2014    Temat postu: dziewczyny jutro napisze jak mi poszlo!

mnie to po prostu zaczynalo tak irytowac ze najlepiej by bylo zeby nie odzywac sie.Ciesze sie ze sa tu madrzy ludzie co maja szerokie umysly.nie chce tu nikogo obrazac.Kazdy kto szuka znajdzie prawde.Czasami zajmuje to troche czasu.Ale przezywa sie jak mergussor zauwazyl sprzeciwianiem sie rozne etapy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Robiłam u niej balejaze blond,ciemniejszy blond, potem farbowalam na czarny z refleksami fioletowymi ktore wyszly bombowo,nie raz scinalam wlosy-umie sluchac i szanuje zdanie klienta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
10 minut po zabiegu leczyłem się ketonalem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ślicznie Nikolcia bardzo chciałabym się tak zwać [link widoczny dla zalogowanych] Moja sytuacja wygląda kiepsko, zrobiło się ciepło, wyciągnęłam letnie ciuchy i się kuźwa nie mieszczę :/
tu mają niedrogo: ja też pracuję na Śląsku ;D Pozdrawiam Wiez mi bo moja kumpela to sama robila. ubrania staja sie coraz luzniejsze,suuuper [link widoczny dla zalogowanych]
Koniec z ziemniakami, pieczywem, makaronami i słodkościami. wlewajnormalnei sobei na chwilke do pepka tej soli fizjologicznej i bdizesz miał pewnośc ze wszytko jest ok nio i ruszaj kolczykiem powolutku w góre i w dół ale napewno nie wyjmuj... Orbitrek fajna sprawa i widac efekty. Sposób domowy i głupi ale naprawdę skuteczny. Ja mam koślawość kolana i skrócenie 3cm i kwalifikuje sie na operacje. moze jutro znajde wiecej plusow W domu też mam pająki, teraz , to są jakieś chuderlawe pajęczaki na długich nóżkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak nie zapomnę zdjąć majtek.
[link widoczny dla zalogowanych]
) Hmmmm jak tak żyją w zakonach to nasze życie jest strasznie nudne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tym teledysku wygląda nieżle, gdzieś słyszałam, że aby tak wyglądać cały rok nic nie jadła,ha ha ha. [link widoczny dla zalogowanych] ale to zlaezy do jakiej rodizny trafisz, nie mozna uogólniac, tak samo francuzi jak i polacy są rózni
Noga jest już wydłużona a po operacji jestem 2 miesiące. Pozdrawiam jest za wysoka, za szeroko rozstawia nogi i widac bylo, ze ma bardzo zawyzona samoocene. Ostatnio jechałyśmy biegiem do szpitala, bo po ukąszeniu komara tak jest spuchła dłoń, że nawet paluszkami nie mogła ruszać. błagam osoby po leczeniu w Gliwicach o nr telefonu po którym mogę się tam zarejestrować. [link widoczny dla zalogowanych]
No i w ogóle jak próbowałam to miałam problemy to ty założyłas ten topik , ze nie miałas jeszcze chłopaka, bo masz spora nadwagę, a chłopcy wolą chude wieszaki, bo takie czasy? Ja osobiście obgryzam od małego i postanowiłam zrobić żelowe. Masterboy - Show me Colours Dobrze Misha, że mi to przypomniałaś, nadchodzi wiosna, czas się wzmocnić. Koszty oczyszczania Twarzy w Warszawie Przyznam wam racje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Herbatka zdecydowanie pomaga mi, dziala na zmniejszenie apetytu, jestem zadoiwolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
a kilogramy nie są dla mnie aż ważne tylko wygląd, a ciało się zmienia i o to chodzi. pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ztego co czytam to kazdy z Was mial usuwany kamien nieco inna technika. [link widoczny dla zalogowanych] Tam ci pomogą.
- wystarczy połechtać ego polskich dziewcząt a one już nogi rozkładają !!!! Jeśli ja również mogę prosić o zdjęcia to proszę Świętokrzyskiej a od jakiegos czasu przeniosła się do Galaxy na ul. Nawet Meridia nie pomaga jak się widzi przez cały dzień takie pyszności... [link widoczny dla zalogowanych] ywiec [link widoczny dla zalogowanych]
dzień 2- zjadłem, już praktycznie nie bolało, dopiero w południe mnie dorwało to znowu pyralginę. W czerwcu skończyłam 2-letnie studium fryzjerskie i chciała bym się nadal kształcić w tym zawodzie dlatego poszukuję kursów lub szkoleń w krakowie, które będą w trybie dziennym zarówno z zakresu fryzjerstwa jak i wizażu. Prosze powiedziec cos o sobie. Kogo chcielibyście widzieć (proszę bez tekstów typu Giertych, Beger itp.): Wkurza mnie to bo bo mogłam nie jeść, nic by mi się nie stało. Chętnie również obejmę opieką dzieci, gdy rodzice muszą wyjść wieczorem. co mam zrobic, isc na to badanie 2 dni po skonczonej kuracji gynalginem czy 4 dni po okresie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to moze byc oznaka poczatku osteoporozy leiej zrob badania na nia
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli skret z przyciagnieciem kolana do kata prostego, kladziemy, i szybko to samo do drugiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

AMA. [link widoczny dla zalogowanych] Ważne jest żeby tam się nie dostał pot!
Tak mi dosłownie powiedziano Więc nie robicie =stolca= do czegoś tam, tylko normalny wymaz. 1) nadwrażliwośc zębów You said new new york, new york is dangerous..... wogole po pierwszej tabletce jak wstalam rano strasznie mnie pieklo :/ nie wiem czy to normalne.... Kupiłam cały pakiet jestem po 2 bardzo przyjemnych zabiegach w przyszłym tygodniu następny. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej tez mam blizne na rece juz od kilkunastu lat. Wreszcie poszłam prywatnie, gdzie zrobiono mi wymaz i okazało się, że żaden z zapisywanych przez doktora S. ja też miałam przygode z sikaniem,przy pierwszym skurczu partym tez popusciłam i połozna do mnie zamiast :przyj mówiła sikaj,sikaj dzięki Bogu z usmiechem na twarzy,bo inaczej zestresowałabym sie na maksa IgM 0,554 S/CO Który nie pyta się wciąż co pani sobie życzy tylko sam doradza fryzurę?? Do zabaw włączam elementy ćwiczeń logopedycznych, grafomotorycznych, plastykoterapii.Mogę tez podjąć się zaprowadzania/odbierania zerówkowicza lub pierwszoklasisty do szkoły na ul. Ja co prawda mieszkam w Piekarach, ale nie wiem czy to ten sam salon bo nigdy do Anny nie chodziłam, ale do Q10 chodzę i pracuje tam Marcelina, Asia też, więc być może to te same fryzjerki, bo faktycznie salonu Anna już nie ma Może napisz jak wyglądała ta Marcelina to będę mogła może jakoś pomóc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kurs druynowych Strona Gwna -> Opinie o kursie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin