Forum Kurs druynowych
Alma Mater 07'
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Miałam bardzo błyskawiczny poród.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kurs druynowych Strona Gwna -> Opinie o kursie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/4
Skd: Finland

PostWysany: Czw 11:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: Miałam bardzo błyskawiczny poród.

[link widoczny dla zalogowanych] lhvI/AAAAAAAAA7o/CssOA9RbqBk/s640/paj%C4%85k.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem biotechnologiem, pracuje w malej firmie farmaceutycznej pod Turynem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo mnie to zaniepokoiło!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro godzina zero. [link widoczny dla zalogowanych] O super, u mnie 5 dzien, ale dopiero od 3 trzymam granicy 20 g wegli, dostałam też @, ale czuję po mału, że dieta działa.
Słone są związki sodu (dawniej stosowane). Miłość nie zna słów, jest grą oczu, duszy i ciała. kręglicka - 170cm - 53kg No jak to jest taki pająk mały, niegruby to spoko, ale chodzi o takie większe. Jak długo będziesz wysyłać tą wiadomość do ludzi, którzy będą zainteresowani programem, możesz spodziewać się, że średnio odpowie na nie 25% ludzi. [link widoczny dla zalogowanych]
Kremow prawidlowo nie powinno sie w tym czasie stosowac,takze dezodorantow,ja bylam w domu wiec co 10-15 min chodzilam sie myc pod pachami bo niestety w tym czasie pot jest naprawde bardzo nieciekawy .Za to po glodowce ..... A czescie jjestem na tym forum, zajżyj: Jednak to było tak minimalne, że nawet nie musiałam brać nic przeciwbólowego. Mam jeszcze tydzień zwolnienia to może choć troche mi spadnie, a jak słyszałyście zapewne na koniec tygodnia zapowiadają ładną pogode. Wklejasz link do wikipedii z hasłem projekcja, a sama przerabiasz wypowiedzi innych i dopasowujesz do swoich przekonan.Mylisz sie. ja pompeczki robie i sie zobaczy ponawiam tez moje pytanie dot.
Choroby żołądkowo-jelitowe często spowodowane są nieprawidłowym odżywianiem lub wprowadzeniem wirusa do przewodu pokarmowego.
Dlatego dozywotnio min 3x w tygodniu ruch (intensywny, spacer to za malo, chyba ze to godzina porzadnego marszu), no i musze sie kontrolowac z posilkami, 5/4 razy 3 duze pomiedzy 2 male przekaski i bez dokladek!
U Was też coś będzie z tej okazji?
Moniko_M, słuszna decyzja.
http://www.deansplanet.com/nomakeup_avril.htm l
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tu mają niedrogo:
moi drodzy ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Moich Chłopców czyli Pawełka i jego haha mniejszego Pawełka
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak raz u jednej raz u drugiej stopy, az w koncu raz tak sie zrobilo powaznie i nie chcialo samo przejsc, trzeba bylo szukac pomocy u specjalisty. Poniedzialek,.
Obudziłam się z limem pod same oko, lewdo na nie widziałam Cały dzień przykładałam sobie lód, chociaż w sumie z tym lodem to nie wiem czy on w ogóle pomaga, no ale na pewno nie szkodzi więc zawsze można próbować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich spaślaków.

Aga [link widoczny dla zalogowanych] POLECAM !
Druga czesc zrobiona jest na wzor tej pierwszej i niestety nie jest juz tak ciekawa.No i oczywiscie Patric juz nie pierwszej młodosci. Racja, ja wysylałam zdjęcia, ale et uwazam ze za duzo zdjęc wysylanych gdzies tam......nie ejst dobre, jednak sa osoby na tym forum któe zdjęcia otrzymały. naprawdę było aż tak źle?? mineły 4 miesiace i znów boli..ale tlyko jak naciskam....byłam dzis na wizycie i okazało sie ze torbiela NIE MAM : Bo słyszalam ze laseru nie wykonuja w lato. [link widoczny dla zalogowanych]
Zdrętwiły mi dwa najmniejsze palce ( mały i serdeczny) u lewej ręki i ten tan utrzymywał się ok 15min, następnie zaczęło utępować i odzykiwałam powoli czucie w połowie mojej dłoni. Ja wybrałam Pana Bromę. Po zabiciu takiego potwora czuję się jakbym podejmowała najważniejsze decyzje mojego życia taka jestem wymęczona psychicznie, a to przecież decyzja jak go zabić = czy wziąć w słoik i niech zdycha z zimna na dworzu czy rozpłaszczyć na miejscu. Robisz to wszystko po to by wysłać ten cały tekst ponownie (korzystając z książki mailowej albo reklamując na swojej stronie WWW – tak jak ja to zrobiłem) do np. z góry dzięki Gynalgin jest przeciwzapalne, fajna sprawa! Od 1,5 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ja czekam na Twoja odpowiedź...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pan doktor ginekolog przepisal hormony
[link widoczny dla zalogowanych]

Po tych tabl mogę tracić przytomność, mdleć itp, ale mam się nie przejmować i brać dalej.
[link widoczny dla zalogowanych]
jezeli to prawda to juz 2/3 tydzien jak nie dalej
Słodziki (str.127):
Miałam dwa przeszczepy skóry, jeden się nie przyjął.
Wczoraj bylam w szkole dowiedziec sie o kursy, zainteresowaly mnie 3, ale prawdopodobnie beda realizowane w tym samym dniu , i mniej wiecej o tej samej porze.
lub rozowego sweterka??
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta kobiet to też przeciętniaki - gdyby tylko ubrały się inaczej i umalowały to przestałyby zrzędzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zastanawiam się czy może ich nie przefarbować albo rozjaśnić ..... [link widoczny dla zalogowanych] Liczę, że do końca czerwca pozbędę się celulitu i jakichś 5 kilogramów
W takiej sytuacji jest mooja kuzynka, która już trzy razy poroniła, czwartym urodziła synka w 7m ciąży, który zmarł. Sam sobie podpal jak takis madry :/!!! witam, ja mam nieco skromniejsze osiągi, moja waga powoli wskazuje 56kg!!!na chwile obecną nie czuje zebym schudła,ale waga pokazuje swoje!!!wczoraj do ćwiczeń na orbitreku dołącxzyłam brzuszki-na razie 20-więcej nie daje rady, ale mysle ze dziś już zrobie 30, najpierw biegłam przez 30 min na orbicie,potem zrobiła, 5 brzuszków-strasznie mnie bolało,więc zwątpiłam i wskoczyłam na orbitrek jeszcze na 10 min,i myśle sobie-spróbuje jeszce z 5 zrobic brzuszków i normalnie nic mnie juz nie bolało i trzasnęłam 20!!!!!!!!!!!Trzymajcie za mnie kciuki!!!!!!! przestawienie organizmu ze spalania węglowodanów na spalanie tłuszczu; Teraz jestem głodna ale zapycham się wodą Spadło kolejne 0,5 kg Dziewczyny damy radę!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Boze, tylko ja tak sie obijam?Chyba tak... potem zerknęłam że nieco brzuch mi się opuścił co potwierdziła mama .. własnie wiem ale chyba zastanawiała się czy go na końcu nie usmiercic. Ja jestem wrogiem weglowodanow i diet niskotluszczowych. gdzie w warszawie mozna dostac tak male rozmiary w rozsadnych cenach? Ciesz sie kazdym dniem oczyszczania, nic na sile. kolejna osoba ze zdrowym rozsądkiem.
z obecnmy partnerem coz...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Myslałam ze tylko ja mam taki problem z sexem a raczej moj mezczyzna;/ 5min to stanowczo za mało....U mnie jest podobne, mamy po 21 lat wiec ja mam naprawde ochote na sex ale moj facet ma raz na miesiac moze 2 razy na miesiac i trwa to zazwyczaj ok 5-10 min.
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz mamy łyknąć te tabletki przeciw grzybiczne co przepisała nam moja gin no i dostałąm w aptece Alantan oraz polecono mi aby pił wapno.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dostalam na moją torbiel (na 4 miesiące) Novynette... Nie odzywałam się, bo jest mi wstyd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiedzieliśmy, że wszystko będzie ok.
dziewczynki lekarka przepisala mi ten lek bo mam jaakies niegrozne bakerie ale kazala mi go brac 2 razy dziennie przez 5 dni..a na ulotce jest troszke inaczej.chyba raczej moge zaufac mojej ginekolog ale mam pytanko czy ktoras z was tez dostala ten lek do zastosowania w takim trybie jak moj??
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem ostrozna i cały czas mam wielki żal do męża, chociaż nigdy bym do niego nie wróciła za to wszystko [link widoczny dla zalogowanych] ja mam wrażenie, że jak swiece robie, to ten mocz który wlewam nie wraca w pełnej ilości.
aga0211 nieiem jak to wyglada w Gliwicach, ale jezeli bedziesz musiała isc na jakies jodowanie czy cos w tym stylu to napewno Ci wszystko CI wyjasnia wiec sie nie martw na zapas bo to jeszcze gorzej. Profesjonalny zabieg, świetny efekt końcowy mam skórę tłustą i skłąnną do nieproszonych gości ;( moja znajoma z pracy też miała czarne włosy i przefarbowała sobie na miodowo złoty bnlond za pierwszym razem i wcale nie miała zniszczonych włosów farbował jej pan Paweł Tolak salon na ochocie ja ide w środe zobaczymy . O ile ktoś w ogóle zorientuje sie o co mi chodzi .... [link widoczny dla zalogowanych]
Cóż więcej- dzisiaj to już mnie korci na coś słodkiego i chyba sie skuszę na te lody jagodowe mniam!! Super i powodzenia. proste. czeeesc!!! W ofercie fajne ciepłe szlafroczki. czy mi się to uda...może tak może nie, walczę i to jest teraz najwazniejsze, sama siebie motywuję i robię to tylko dla mnie......... co tak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dowiadywałam się u różnych osób i lekarzy i możemy go brać bez zastrzeżeń.
[link widoczny dla zalogowanych]
a fryzurke mam na pazia i wygladam naprawde dobrze, o wielkim babsku nie ma mowy..


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kurs druynowych Strona Gwna -> Opinie o kursie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin